Vakantiehuis in Frankrijk

Huur een vakantiehuis in Frankrijk van mensen die de omgeving goed kennen. Kies uit meer dan 4000 vakantiehuizen in Frankrijk en boek direct bij de eigenaar.

Le Sentiment

Bekijk album (37)

Beschikbaarheid van 'Le Sentiment'

Let op! Gerard en Linda Prinsen heeft de kalender voor het laatst bijgewerkt op 24 feb 2019

Heb je vragen?

Neem contact op

Recensies

Le Sentiment heeft 16 recensies en is in de afgelopen 4 jaar gemiddeld beoordeeld met een:

9,0
Bezocht in oktober 2015
Theo en Rita

Dag Gerard en Linda,
Gisteren zijn wij thuis gekomen na twee weken op een heel bijzonder plekje vertoefd te hebben. Het is weer even wennen.....
We hebben het heerlijk gehad, prachtig weer, prachtige omgeving, fijn huisje! Vrijheid, blijheid! Kortom; een topvakantie.
Dank jullie wel en tot ziens,
Theo en Rita

Bezocht in augustus 2015
René & Nancy

Beste familie Prinsen,
Na 2 fijne weken in jullie huis gaan we vanavond weer terug naar Nederland. Dit in verband met zwarte zaterdag en mogelijke blokkades van boeren.
We hebben genoten van jullie huis, van de stilte, het weer, de omgeving , de natuur, de wijn en elkaar! We hebben verschillende uitstapjes gemaakt, oa. Naar Bribracte (leuke Nederlandse gids “Josje”), plan de Eau in Thil sur Arroux(prachtig plekje om te zwemmen, erg rustig, zon en schaduw), Chateau de Sully ( Ook hier leuke Nederlandse gids “Koen”). Autun, park in Creusot, wandelen in de omgeving en natuurlijk de Carnavalrotsen in Uchon!
Aangenaam verrast waren we door de grote koel/vries combinatie, het “speelhok” de fijne BBQ en al de andere mogelijkheden van het huis. Het was een fijne vakantie: bedankt!!
René, Nancy,Youri & Kitty den Engelsman.

Natuurlijk mag je onze ervaringen gebruiken voor het gastenboek op jullie site.
We geven onze vakantie een dikke 8.
We zullen jullie huis zeker aanbevelen bij bekenden die die kant op gaan.

Bezocht in juli 2015

Beste,
Onze laatste avond na een ontspannende week hier in Cuzy.
We zijn hier vorige zaterdag toegekomen met 2 volwassenen en 4 kids. De speelkamer viel onmiddellijk in de smaak! Zeker een topper dus! De jongste vond de lange zit hierheen minder leuk, het huis ligt ver van de autosnelweg. Voorts heel wat uitstappen gedaan en de laatste 3 dagen vooral het water opgezocht in Toulon sur Arroux en Charbonnat,super voor de kids, want gisteren en vandaag was het 38-39 graden in de schaduw.
In het huisje is echt aan alles gedacht, badkamer tiptop , keuken met erg grote koelkast en diepvries, droogrekje, etc…, Boven terras met parasol, idem beneden, we hebben niets gemist!
Bedankt een weekje om te onthouden,
Familie Staelens, België

Super dat jullie dat zo nauw opvolgen !!!

Wij hadden natuurlijk een superfijne tijd hoor in jullie huis !

Bezocht in juni 2015

Beste Gerard en Linda,
We hebben genoten van de stilte en het zingen van de vogels.
Het is er geweldig, ook mede door het prachtige zeer royale appartement.
Zwanny en Piet Delger.

Bezocht in mei 2015
fam Hollard

Cuzy, 16-05-2015 tot 30-05-2015
Beste familie Prinsen,

We kwamen van de Ardèche waar we via Novasol, 14 dagen in een zeer luxe huis (inclusief elektrische rolluiken)hadden verbleven. Het was in alle opzichten een behoorlijke overgang!
Na 2 dagen kregen we steeds meer oog voor de bergen werk die jullie hebben verzet (petje af!). We begonnen de sfeer en de geschiedenis van het huis te ervaren en stelden ook steeds meer de fantastische plek en omgeving op prijs!
We hebben het zeer naar ons zin gehad! Het weer was redelijk tot goed, bijna geen regen en temperaturen van 20-23 graden. De avonden en de nachten waren wat fris, dus de openhaard kwam goed van pas!
We dachten de ijskast die niet meer gebruikt wordt te gebruiken als extra opbergruimte te benutten, tot de relmuizen die plek ook ontdekten, koek, beschuit, biscuit, aardappelen, chocola, pakje tomatensaus, alles was aan c.q. opgevreten. Het meest verbaasde ons de fles olijfolie met plasticdop die afgeknaagd op de bodem van de fles lag. De bovenkastjes en andere kastje zijn echter allen “muisveilig” en na de interne verhuizing van de spullen hebben we geen geknaag meer gehad!
We hebben wat leuke uitstapjes gemaakt, teveel om op te vermelden! Onder andere het kerkje in La Roche Millay, wat lief, Autun met een heel goed restaurant naast het museum ( le vieux Brillon), Le Boulaye, het Boeddhistische klooster om 10 uur elke dag een ceremonie met de 5 Franse Lama’s, natuurlijk Bribracte , geweldig, wandelen met telkens een ander uitzicht, de markt van Luzy op vrijdag morgen en die van Montceau Le mines (heeeéél groot!!) op zaterdag, Château Chinon met zijn musea etc. etc.
Hoewel we al met pensioen zijn en al een beetje ontsnapt aan de alledaagse hectiek, hebben we bijzonder genoten van de rust , niet alleen bij het huis maar ook op de weg! We waren hier in de “nachtegaal maand” . Naast al het vogelgezang overdag, genoten we bijzonder van onze Nachtegaal die iedere avond in ’t donker naast het badkamerraam zat te zingen, waar vind je dat in Nederland!
Onze zoon en schoondochter en 2 kleine kinderen kwamen ook nog een paar dagen in het groene deel wonen, Heel gezellig en waar vind je z’n groot huis?
We zijn heel blij dat we “le Sentiment” hebben gevonden. Met gevoelens van respect en hoogachting en een hartelijke groet,