Ga direct naar de contentGa direct naar het boekingsformulierGa direct naar de footer
Luc Delamaire

Je bent te gast bij

Over dit vakantiehuis

• Rustige, bebouwde omgeving met enig verkeer

Dit appartement aan zee ligt op 50 meter van de zee, het strand en de winkels, op de 5e verdieping van een gebouw met lift.
Je komt het appartement binnen via een gang die op de woonkamer uitkomt, waar je een tafel, 4 stoelen, een bank, een salontafel, een tv en side table.
Deze kamer kijkt uit op het balkon / terras met uitzicht op de zee, waar je de zonsondergang kunt bewonderen op het eiland Cézembre en de Cap Frehel.
De aparte, volledig uitgeruste keuken biedt ook uitzicht op de zee.
Er zijn 2 slaapkamers: 1 slaapkamer met 1 tweepersoonsbed van 140 breed en 1 slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden.
Badkamer met bad en 2 wastafels.
Separaat toilet.
Eigen parkeerplaats onder het gebouw.

Faciliteiten

• Bad

Beschikbaarheid van 'Vue Mer'

In de buurt

Klik op de afbeelding om een interactieve kaart te openen

Het appartement is gelegen aan de 2e rand van de kust, dicht bij winkels en het strand dat op 50 meter afstand ligt.

• Aan strand

Recensies

Vue Mer heeft de afgelopen 4 jaar 1 recensie gekregen met een:

6 sterren
  • 6 sterren

Een mooie locatie wat het maakt tot een ideaal uitvalbasis voor dagjes weg gecombineerd met strand. Dit is ook de reden waarom het eindcijfer een voldoende is.

Het appartement is qua inrichting en voorzieningen gedateerd. Aangezien de andere bewoners redelijk op leeftijd zijn, hadden we het gevoel dat we in een bejaardenflat logeren. Verder kun je in het huis goed merken dat de eigenaren daar "wonen", want de klerenkasten en toiletkastjes waren voor de helft gevuld met hun spullen. We vonden het niet fijn om onze kleren naast die van hun te hangen/neer te zetten, dus hebben we onze kleren in onze tassen gelaten.
    Onder de flat is er een parkeerplek waar we ons auto mogen parkeren. De garage is zeer donker met vele onhandige pilaren en bochten. Verder is de parkeerplaats direct naast de deur naar de flat toe, dus iedereen loopt door dat smalle paadje langs je auto. Dus na 2 dagen heb ik ons auto maar tegenover de flat op een gratis algemeen parkeerpleintje gezet.
    Saint-Malo is ongeveer 850 km van onze woonplaats. Dit gecombineerd met onze elektrische auto waren we bij vertrek van 7 uur 's ochtends pas rond 18 uur in Saint-Malo. Ondanks eerdere vermelding aan de eigenaren en ook berichten tijdens de heenreis, waren ze niet blij dat we "zo laat" pas aankomen. Toen moesten de borg en de eindschoonmaak kosten contant betaald worden. Dat was ik min of meer vergeten. Alle contant geld bij elkaar kon ik de eindschoonmaak kosten van 70 euro en maar slechts 50 euro borg betalen ipv 150 euro. Ik bod aan om geld te gaan bij pinnen of om het geld over te maken, maar dat hoeft na wat Frans gemopperd niet.

Gezien de reisduur van de heenreis gaven we aan dat we op de laatste dag op tijd weg willen, maar dat was een probleem. Eerst konden ze er niet eerder zijn dan 15 uur want ze wonen ver weg. Toen ik de optie besprak om rond 7 uur weg te gaan en de sleutel in de brievenbus te doen, zodat ze daarna de controle kunnen uitvoeren op eventuele schade en de verrekening van de borg via bankovermaking, werd het pas echt onaangenaam. Dreigingen van meldingen bij gites.nl tot aan dag zeggen tegen mijn ⅓ borg. Uiteindelijk waren de eigenaren bereid om 9 uur af te spreken voor een persoonlijke sleuteloverdracht en controle. Ik hoef denk ik niet aan te geven hoe de sfeer was op de laatste dag.......Juist, zoals Nielson in zijn liedje zong...Het is ijskoud....

Reactie van Luc Delamaire

Parfois des personnes affichent leur bêtise et leur nullité, sans le savoir.... c'est exactement ce que reflète le commentaire de cette locataire. Surtout que Susy n'essaye pas de conduire, ou de se garer dans Paris, car Saint-Malo is " a piece of cake" en comparaison.
    Et merci d'avoir laissé des cheveux sur le sol, dans toutes les pièces... Propreté : Bonjour !!!!

Culinair en wijn

Oesters, zeevruchten, Bretonse boekweitpannenkoeken, crêpes, cider en natuurlijk goede Franse wijnen.

Wat is er te doen

Strand - Surf - Kanovaren - Deltavliegen - Strandzeilen - Zwemmen - Wandelpaden (douane-routes) 1.5 km.
Restaurants op 100m of een beetje verder (Intramuros)
Bezoek aan de stad Saint-Malo en de wallen (Corsaire) 1, km
Cape Frehel op 20 minuten

• Bij wandelpaden
  • Watersport

Wat je ook moet weten...

Veel toeristische bezienswaardigheden in de omgeving, op minder dan 20 km ... en niet te vergeten het eiland Jersey ¨ dat u overdag kunt ontdekken (retour veerboot dag vanuit Saint-Malo).

Overige prijsinformatie en aanbiedingen

De schoonmaakkosten à 70 € moeten ter plaatse contant worden afgerekend.
De borgsom à € 150 moet ter plaatse worden betaald.

Zelf meenemen

Handdoeken, Linnengoed

Prijs is exclusief

• Borg € 150,00
  • Schoonmaakkosten (verplicht) € 70,00

Heb je vragen?

Press the down arrow key to interact with the calendar and select a date. Press the question mark key to get the keyboard shortcuts for changing dates.

Met hoeveel personen?

Prijs per week vanaf

€ 1.200

• Er wordt nog niets in rekening gebracht.
  • Binnen 48 uur reactie van de verhuurder.
  • Na akkoord kan je jouw boeking bevestigen of kosteloos annuleren.