Vakantiehuis in Frankrijk

Huur een vakantiehuis in Frankrijk van mensen die de omgeving goed kennen. Kies uit meer dan 4000 vakantiehuizen in Frankrijk en boek direct bij de eigenaar.

la vieille ferme

Bekijk album (32)

Beschikbaarheid van 'la vieille ferme'

Norbert van den Dries heeft de kalender voor het laatst bijgewerkt op 26 sep 2019

Heb je vragen?

Neem contact op

Recensies

la vieille ferme heeft 22 recensies en is in de afgelopen 4 jaar gemiddeld beoordeeld met een:

9,0
Bezocht in oktober 2017

een fijne plek!
Mooi huis, met zorg en liefde verbouwd. Volop keukenspullen aanwezig, DVD's en spelletjes. Goede bedden en zeer schoon.
Wij waren er met drie kinderen (11-8-6) en die hebben zich prima vermaakt op de trampolines, met de kabelbaan en in 'hun eigen huisje' in de tuin. 's avonds konden we nog BBQ en hebben een prima kampvuurtje gemaakt in de speciaal doorvoor aangelegde 'kampvuur plek' eigen worstjes roosteren en marshmellows toe... onze vakantie kon niet stuk.
In de omgeving zelf hebben we wat gewandeld, en de markt op donderdagochtend in Hesdin is de moeite waard. Bezienswaardigheden zijn wel allemaal een stukje rijden en onze kinderen wilde eigenlijk niet van het terrein af... dus maar met een boek in de ligstoel van het herfstzonnetje genoten :-))

Bezocht in september 2011

Het was heerlijk om 10 dagen in de oude boerderij vakantie te houden. De ontvangst door Norbert was erg leuk; Lotte voelde zich meteen thuis, en wij ook! ’s Ochtends lekker een rondje lopen in ons ‘eigen’ bos en altijd weer iets nieuw ontdekken. Overdag naar het strand, wij vonden Merlimont-plage een aanrader; kleinschalig, mooi zandstrand, makkelijk parkeren en zelfs (schone) wc’s.
’s Avonds een vers visje op de BBQ en daarna nog even de buitenhaard aan.
We hebben ons steeds weer verbaasd wat er allemaal in en rond de boerderij aanwezig is! Kortom, ondanks het tegenvallende weer, een hele fijne vakantie.
Groeten van Bas, Helen & Lotte (3)

Bezocht in september 2011

Norbert en Vera wat een fantastisch huis is dit, wij hebben genoten van de eekhoorn in de walnotenboom, de twee stoere tractors, het kleine grote zwembadje als zwembad en als box, de kleine glijbaan, de tractor wip-kip, het feit dat we een kampvuur zouden kunnen maken, het vogeltje dat ons in de gaten hield bij het oude kippenhok, de spannende Lion King dvd’s, de box met babyspeelgoed, de gevulde regentonnen die dienst deden als grote potten om het deeg te roeren, de bbq, het grote zwembad met het bootje, de knusse openhaard, het schone ledikantje, de knutselspeelkamer voor in het huis, de heuvel in de tuin om van af te rennen, de buitenbadkamer waar Julian elke dag meerdere keren ijs verkocht, de baby-watch-televisie waarop we Hidde zagen slapen of zitten, soms staan en dan huilen, de vleermuizen voor het raam, de mooie eetkamer, de handige kinderstoelen, het kinder-IKEA-bestek en servies, de kleurboeken, de verrukkelijke pruimen, het wapperende wasgoed aan de droogmolen, het ruime bad, het handige aankleedkussen, de knuffels die het gemis van hun eigen Nederlandse knuffels een beetje goed hebben gemaakt, de lift tussen de woonkamer en de eetkamer die ons naar alle mogelijke verdiepingen kon brengen, de magnetron, de buurman die zijn gras ging maaien, nog meer verstopte vogeltjes, het treinspoor met hele coole autootjes, de grote gezellige houten tafel buiten in de schaduw, het bakje met stiften, een boekenkast vol boeken, het feit dat Harmen & Julian uit bed mochten als de grote wijzer boven was, maar dat de klok regelmatig stil stond, het heerlijke weer, de bewolkte dagen waardoor we toch nog wat van de omgeving hebben gezien, het gewoon een boek uit kunnen lezen doordat de jongens zich prima vermaakten.
Vera en Norbert, zo kan ik nog wel even doorgaan, maar het komt erop neer dat we ons prima hebben vermaakt hier dankzij de accommodatie met alle faciliteiten!
Een vriendelijke groet, Edward, Harmen (5), Julian (3), Hidde (morgen 1!) & Ineke Wibbens.

Bezocht in juli 2011

Ondanks dat het weer niet altijd meewerkte hebben we toch 2 fantastische weken gehad. Met Ruben spelen in de tuin en op de trampoline. Veel gewandeld: het bos van Hesdin (la Planchette en le Lemoin), de routes vanaf het huisje, van Fort Mahon plage naar Quend en weer terug door de duinen en over het strand, langs het strand van le Touquet en langs het strand van Berck.
Veel stadjes bezocht: Hesdin, Montreuil, Amiens en Abbeville. En lekker genoten in de tuin en bij de haard en genoten van je dvd-collectie.
Bedankt voor de fijne tijd en de fijne ontvangst!!!
Michèl, Sylvia & Ruben (2 jaar).

Bezocht in juli 2011

Een heerlijk rustige plek en schitterend huis is jullie 'la vieille ferme'. De eerste paar dagen konden we ons dan ook maar moeilijk toe zetten om op pad te gaan, zo heerlijk is het huis en de tuin.
Na een dag of twee hier genoten te hebben van de rust, ruimte en mooie tuin zijn we toch op pad gegaan naar Fort Mahon, le Touquet, Abbeville, Montreuil, Fressin, baie de Somme, le Tréport, Ault-Onival, Jardins des Valloires, Berck, Stella Plage etc. Genoeg wonderschone plaatsen in de omgeving om te bezoeken. Kortom, alles wat je nodig kunt hebben, wilt, verwacht van een vakantie is hier. Rust vind je in de tuin en actie is er ook in de omgeving en cultuur genoeg... Een top vakantie!